Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

Τα νησιά του Ιονίου βούλιαξαν από… αναδουλειές!

Πανηγυρίζουν τα καθεστωτικά ΜΜΕ και τα μπλόγκ του χιλιάρικου, διατεινόμενα ότι έχει αυξηθεί η τουριστική προσέλευση στο Ιόνιο, ιδιαίτερα δε στη Ζάκυνθο, καθώς σύμφωνα με δημοσίευμα που βασίζεται σε στατιστικά στοιχεία, υπάρχει αύξηση στην προσέλευση των τουριστών στο νησί, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2013.


Αυτό που τεχνηέντως παραλείπουν να πουν είναι ότι καθόλου ωφελημένη δεν βγαίνει από αυτό η τοπική κοινωνία καθώς και οι τοπικές επιχειρήσεις, που βλέπουν τους επισκέπτες του νησιού να περνούν από τα μαγαζιά τους, αλλά να μην κουνιέται… τίποτα. Και η αιτία; Μα φυσικά τα πακέτα all inclusive, μια πρακτική που τα τελευταία χρόνια τείνει να γιγαντωθεί και αν δεν ληφθούν μέτρα, θα κυριεύσει από κάθε άποψη την επιχειρηματική δραστηριότητα των τουριστικών περιοχών.

Είναι αδιανόητο να μην υπάρχει προβλεπόμενη νομοθεσία ή νομικό πλαίσιο που θα θέτει τις συγκεκριμένες συνθήκες που πρέπει να ισχύουν. Αντί όμως να υπάρξει ουσιαστική αντίδραση και από πλευράς εμπόρων και επιχειρηματιών, οι οποίοι βλέπουν κόσμο, αλλά δεν βλέπουν κίνηση στις επιχειρήσεις τους, γίνεται ξεκάθαρο ότι οι πολιτικές επιλογές έχουν να κάνουν με την καθημερινότητα και τη ζωή μας. Ναι μεν «κατέβαινε» υποψήφιος ο γνωστός του γνωστού, σε τοπικό ή εθνικό επίπεδο, αλλά εκεί που ο Έλληνας θεωρεί πως μέσω των εκλογικών προτιμήσεων του δεν επηρεάζεται η ζωή του, η πραγματικότητα έρχεται να τον διαψεύσει κατηγορηματικά.

Κύριοι και κυρίες, πράγματι, αν πιστέψουμε τα στατιστικά νούμερα που μας δίνουν, η όποια αύξηση στην τουριστική κίνηση του τόπου δεν έχει να κάνει ενδεχομένως με ποιοτικό τουρισμό, αλλά με all inclusive πακέτα, κυριολεκτικά αθέμιτου ανταγωνισμού τιμές και προσφορές, που δεν μπορεί κανείς να ανταγωνιστεί. Αποτέλεσμα;

Οι κολοσσοί και τα μεγάλα συμφέροντα καρπώνονται τα πάντα, σε τιμές εξευτελιστικές και ουδέν το ωφέλιμο προκύπτει για μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις παντός είδους, επιχειρήσεις που περιμένουν και έχουν δικαίωμα να δουλέψουν και αυτές. Βεβαίως, η κολεκτιβοποίηση που επιχειρείται, έχει να κάνει με το γενικότερο σχέδιο της εθνοκτόνας μνημονιακής πολιτικής που θέλει τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να εξαφανιστούν, όπως και όσους κατέχουν εκτάσεις γης καλλιεργήσιμης και κατοικήσιμης.

Ο στόχος του μνημονίου πασιφανέστατος: να εξαλειφθεί το όποιο βιοτικό επίπεδο, να περιέλθουν όλα τα επιχειρηματικά μεγέθη σε πολυεθνικές και κολοσσούς και οι Έλληνες να γίνουν είλωτες στα σύγχρονα σκλαβοπάζαρα του διεθνισμού και του καπιταλισμού.

Μέσα σε αυτές τις ζοφερές συνθήκες, η Χρυσή Αυγή, αμετακίνητη από τις αρχές και τις αξίες της Ελλάδας προτείνει μια σειρά από μέτρα για την εξυγίανση του τουριστικού κλάδου και θεωρεί πως πρέπει να δίνονται ίσες ευκαιρίες στους επιχειρούντες συμπολίτες μας, πολλώ δε μάλλον για να προστατεύονται τα συμφέροντά τους από τους επιβουλείς μεγαλοκαρχαρίες, που ορέγονται μονοπωλιακές εκμεταλλεύσεις σε κάθε επιχειρηματικό πυλώνα της Πατρίδας μας.

Ας μας απαντήσουν οι μεγαλοκαρχαρίες γιατί στους Έλληνες δίνουν δωμάτια με υπερπολλαπλάσιο αντίτιμο, σε σχέση με τα πακέτα all inclusive που προσφέρουν σε τουριστικά πρακτορεία. Ας μην πανηγυρίζουν οι διάφοροι «αντικειμενικοί» δημοσιογραφίσκοι, καθώς κανένα νησί δεν «βούλιαξε» από τον τουρισμό, αλλά από την αναδουλειά.

Νίκος Λεμοντζής