Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Γεμίζουν διόδια την Εγνατία για να οικονομίσουν οι μεγαλοεργολάβοι

Με διόδια από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένων και των τριών κάθετων αξόνων και για όλες τις κατηγορίες οχημάτων θα γεμίσει η Εγνατία Οδός από το νέο έτος,
σύμφωνα με νομοσχέδιο που φέρνει εκτάκτως προς ψήφιση τον Ιανουάριο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης. Είναι δε, τέτοια η βιασύνη του υπουργού, που η ρύθμιση για τα διόδια περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο που αφορά αερο­πορικά θέματα.

Φυσικά, η βιασύνη του κ. Χρυσοχοϊδη δεν είναι για το όποιο συμφέρον του Δημοσίου, αλλά για τα υπερκέρδη των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά. Η Εγνατία Οδός, παρ’ ότι κατα­σκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο, αναμένεται να πωληθεί σε ιδιώτες μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, με τους 20 συ­νολικά σταθμούς διοδίων που θα κατασκευαστούν ως “προίκα” για να αισχροκερδούν με ακόμα έναν τρόπο οι γνωστοί μεγαλοεργολάβοι σε βάρος των Ελλήνων. Οι δε βουλευτές της κλεπτοκρατίας ήδη φρόντισαν να βολευτούν, αφού πρόσφατα απαίτησαν και κέρδισαν να μην πληρώνουν οι ίδιοι διόδια, αλλά να χρεώνονται στον προϋπολογισμό της Βουλής. Κατά αξιοπερίεργο τρόπο, λίγες μέρες αργότερα αποφασίστηκε αύξηση μέχρι και 6 στους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων.

Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης δήλωνε τις προάλλες “υπερήφανος” που θα κατασκευαστεί τέμενος στην Αθήνα επί υπουργίας του. Κρίνοντας από τα έργα του, πρέπει νιώθει ακόμα πιο υπερήφανος που από υπουργός Υποδομών  και Μεταφορών, έχει μετατραπεί σε “Υπουργό Μπόμπολα και λοιπόν μεγαλοεργολάβων”. Για την αντιμετώπιση όλων αυτών των προβλημάτων πρέπει να έρθει, επιτέλους, στα πράγματα, μία εθνική κυβέρνηση, που.πρωταρχικός της στόχος θα είναι να πολεμήσει την αισχροκέρδεια αυτών που λυμαίνονται την πατρίδα μας. Πρέπει επιτέλους να υπάρξει μία κυβέρνηση εθνική που θα φροντίζει τα χρήματα του ελληνικοί να πηγαίνουν στον ελληνικό λαό και όχι σε καταθέσεις παντός είδους «λαμόγιων» σε τράπεζες του εξωτερικού.