Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Αποκλειστικό: Η αλήθεια για το τι ειπώθηκε στην επιτροπή δεοντολογίας από την συναγωνίστρια Ζαρούλια

Επειδή έχουν βγει και κυκλοφορούν διάφορα σενάρια για το τι ελέχθη στην επιτροπή δεοντολογίας να σας τα πω εγώ από πρώτο χέρι.



Μπήκα μέσα και μόλις μου δόθηκε ο λόγος για να… απολογηθώ τους είπα τα εξής:

“Γιατί με καλέσατε για να εξηγήσω το ανεξήγητο; Τον Χαρδαβέλλα έπρεπε να καλέσετε, ξέρει αυτός… Επιθυμώ την άρση ασυλίας μου για να μάθει ο ελληνικός λαός και άλλες λεπτομέρειες που δεν γνωρίζει. Από την πρώτη στιγμή που βγήκε αυτή η είδηση στο διαδίκτυο δεν την πίστεψε ΚΑΝΕΝΑΣ!

Είχε προηγηθεί εξονυχιστική έρευνα στο σπίτι μου και είχαν απομακρυνθεί από την οικεία μου οι σχετικές σφαίρες για τις οποίες κατηγορούμαι ότι δήθεν είχα στην κατοχή μου και ότι τάχα προσκόμισα μία εξ αυτών στον σύζυγό μου που ευρίσκετο κρατούμενος στην ΓΑΔΑ! Το σακίδιο πέρασε από ηλεκτρονικό έλεγχο στο ισόγειο της ΓΑΔΑ και δεν κτύπησε συναγερμός! Στον 12ο όροφο όμως, η ταλαντούχα αστυνομικός, η οποία θα έχει λαμπρή πορεία στο σώμα, ή αν το σώμα κάποια στιγμή την αποτάξει δεν θα πάει χαμένη, θα μπορέσει άνετα να βρει δουλειά σε τσίρκο, καθώς είναι πολύ καλή ταχυδακτυλουργός (εντύπωση μου έκανε ότι μόλις έβαλε τα γάντια της άρχισε να σκουπίζει τα χέρια της στο παντελόνι της!), ανακάλυψε την σφαίρα την οποία υποτίθεται ότι εγώ είχα βάλει μέσα!!! Η εν λόγω αστυνομικός, αντί να με προστατέψει  ως όφειλε, εντελώς παράτυπα έσπευσε να μου την τοποθετήσει στο χέρι…

Αυτά είναι μερικά από τα μυστήρια που θα πρέπει να εξηγήσετε στον Ελληνικό Λαό. Γιατί να θέλω να φέρω μία σφαίρα στο στόμα του λύκου; Για να μπορέσετε να κάνετε άρση της ασυλίας μου και να μου αφαιρέσετε το όπλο μου; Ποιος ωφελείται από την όλη ιστορία; Αν μπορέσετε να τα απαντήσετε αυτά στον Ελληνικό λαό θα απαντήσετε και σε μένα γιατί δεν έχω την απάντηση στην κατηγορία σας.”

ΕΛΕΝΗ ΖΑΡΟΥΛΙΑ

Μέλος Κεντρικής Επιτροπής

Λαϊκού Συνδέσμου Χρυσή Αυγή

Κοινωνικός Εθνικισμός.