Τρίτη 29 Απριλίου 2014

«Ιωάννα Κλάπα for President»!


Γράφει ο Αντίοχος

Μια «περίεργη» είδηση που μου είπε ένα… πουλάκι. Πολύ καλά πληροφορημένο… πουλάκι. Σ’ ότι μου’ χει πει δεν έχει πέσει έξω ποτέ…


Ήτανε Οκτώβριος του 2013, αμέσως μετά τις προφυλακίσεις του Αρχηγού και των δύο πρώτων βουλευτών της Χρυσής Αυγής, που βγήκε ο φον Αντωνάκης στην εκπομπή του Πρετεντέρη, με θριαμβευτικό ύφος… Ρωμαίου αυτοκράτορα (και βάλε…).

Απαντώντας, λοιπόν, σε (στημένη) ερώτηση – πάσα του Ντερμπεντέρη, για το αν έχει υπόψη του καμιά καλή περίπτωση για την προεδρία της δημοκρατίας (η πράσινη 10ετία Παπούλια τελειώνει τον Μάρτιο του 2015), ο… αυτοκράτωρ είπε τα εξής: «Δεν έχω κανέναν στο μυαλό μου, δεν έχω κάτσει να σκεφτώ καν κάτι τέτοιο, αυτό το οποίον έχω σίγουρα στο μυαλό μου είναι ότι δεν μπορεί η Ελλάδα να μην έχει να μας προσφέρει έναν Πρόεδρο Δημοκρατίας για να αποφευχθούν οι εκλογές το 2015. Και πιστεύω ότι θα βρεθεί ο άνθρωπος αυτός, υπάρχουν θαυμάσιοι Έλληνες παντού. Και Ελληνίδες».

Την επομένη βούιξαν τα ΜΜΕ, για το ποια Ελληνίδα είχε στο μυαλό του (σ’ αυτό που έχει τέλος πάντων…) ο φον. Διότι δε μπορεί να ειπώθηκε τυχαία αυτό περί Ελληνίδας.

Ούτε τα άλλα που έχει πει σε ανύποπτο χρόνο ο Αντωνάκης, για πρόεδρο (ή προεδρίνα…) από την αριστερά. Ακούστηκαν μετά διάφορα ονόματα, περί Γιάννας Αγγελοπούλου, Ντόρας και τα ρέστα και γρήγορα το θέμα ξεχάστηκε…

 «Έχουμε κανά νέο;», ρωτάω το… πουλάκι, που την ώρα που το πέτυχα ήτανε πολύ βιαστικό. «Θυμάσαι κάτι που είχε πει ο Σαμαράς για γυναίκα πρόεδρο της δημοκρατίας; Ε, λοιπόν, Ιωάννα Κλάπα for president», μου απάντησε επί λέξει κι έκοψε πέρα στα γρήγορα!

Μάλιστα! Έτσι εξηγούνται πολλά…

Ethnikismos.net