Κυριακή 27 Απριλίου 2014

Λάμπρος Φουντούλης: “Ο Αγώνας συνεχίζεται, η δικαίωση θα έρθει! Ψηλά τις σημαίες, ψηλά τις καρδιές!”


Το μήνυμα του Λάμπρου Φουντούλη, Υποψηφίου Ευρωβουλευτή της Χρυσής Αυγής, για τους λόγους που συμμετέχει ενεργά στον πολιτικό μας Αγώνα.


 Ήδη τα φερέφωνα του Συστήματος έδειξαν τον πανικό και την ανανδρεία τους. Δεν σεβάστηκαν έναν πατέρα που απώλεσε το παιδί του και άρχισαν τον πόλεμο της λάσπης, τις ύβρεις και τις συκοφαντίες, ακόμη και εις βάρος του.

Ο κ. Λάμπρος όμως είναι ένας άνθρωπος με εξαιρετικό ψυχικό σθένος, που αυτή την κρίσιμη στιγμή για την Πατρίδα μας δίνει το παρόν στον δίκαιο εθνικό μας Αγώνα:

 "Αγαπητοί συνέλληνες και συναγωνιστές. Δεν σας κρύβω ότι η απόφαση για ένα τέτοιο μεγάλο βήμα ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Γνώριζα απο την πρώτη στιγμή με την αποδοχή της ΤΙΜΗΤΙΚΗΣ πρότασης του ΑΡΧΗΓΟΥ τι θα είχα να αντιμετωπίσω. Ήδη άρχισαν τις βρισιές και τις συκοφαντίες.

Ξέρω ότι θα πρέπει σε περίπτωση εκλογής μου να είμαι μακριά από την κόρη μου και την σύζυγο μου που με έχουν τόσο ανάγκη. Όμως πρώτη με παρακίνησε η σύζυγός μου λέγοντας μου ότι απο την στιγμή που κανένας απο την πολιτεία δεν ενδιαφέρεται να βρεθούν οι άνανδροι δολοφόνοι των παιδιών και δεν αναφέρουν ούτε τα ονόματά τους σε αντίθεση με άλλες περιπτώσεις..., είναι μια "ευκαιρία" να αγωνιστώ σε άλλο επίπεδο για την δικαίωσή τους.

Ποτέ δεν με ενδιέφεραν ούτε τα χρήματα, ούτε τα αξιώματα. Το να είμαι μακριά από την οικογένεια μου θα το αντέξω όπως ΗΡΩΙΚΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ Ο ΑΔΙΚΑ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ μακριά από τις οικογένειές τους. Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ. ΨΗΛΑ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΨΗΛΑ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ."

Λάμπρος Φουντούλης
Συντ/χος Ελληνικών Ταχυδρομείων