Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Εκβιάζει με απεργία πείνας ο ψευδομάρτυρας Στ΄: Δεν του έδωσαν αυτά που του τάξανε;


Άλλη μία ένδειξη πως καταρρέει η στημένη σκευωρία κατά της Χρυσής Αυγής αποτελεί η... έκρηξη του ψευδομάρτυρα Στ΄, ο οποίος ξεκινά απεργία πείνας, αφού οι Αρχές του Δένδια δεν τήρησαν την συμφωνία για την "κατάθεσή" του.


 Όπως είπε ο ίδιος στο protothema.gr οι δικαστικές Αρχές δεν δέχτηκαν το αίτημα του για δοσοποίηση της ποινής του και γι΄ αυτό ξεκινά απεργία πείνας.

 Ο ψευδομάρτυρας που φωτογραφιζόταν με τον υπουργό του Σαμαρά, Βαρβιτσιώτη, εκτίει ποινή φυλάκισης για χρέη και τώρα δηλώνει αποφασισμένος να φτάσει μέχρι τα άκρα ωσότου ικανοποιηθεί το αίτημα του. Σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του, είναι διατεθειμένος να διακόψει κι την φαρμακευτική αγωγή που ακολουθεί λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει. Λέει ο ίδιος: «Σταματάω και την φαρμακευτική αγωγή που λαμβάνω για τα σοβαρά προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζω. Αν οι Αρχές δεν δεχτούν το αίτημα μου για δοσοποίηση της ποινής μου, δεν πρόκειται να σταματήσω. Δυστυχώς δεν έχω να πληρώσω σε μετρητά την ποινή μου. Μου ζητούν 5.000 ευρώ αλλά ειλικρινά δεν έχω να τα δώσω. Έχω κάνει αίτηση από τις 14/11 όμως με διάφορα προσχήματα και αναβολές το δικαστήριο έγινε μόλις σήμερα. Αποφάσισαν λοιπόν να μην γίνει δεκτή η αίτηση μου. Δηλώνω λοιπόν και εγώ με τη σειρά μου ότι μέχρι να δικαιωθώ δεν πρόκειται ούτε να πάρω τροφή, αλλά ούτε και τα φάρμακα μου. Αν δεν τα πάρω κινδυνεύω να πάθω θρόμβωση στη καρδιά».

Όπως αποκάλυψε ο ίδιος, υποσχέθηκε στις Αρχές "νέες αποκαλύψεις", καθώς αν έβγαινε από την φυλακή θα ήταν σε θέση να δώσει ακόμα περισσότερα στοιχεία για την δράση της Χρυσής Αυγής. «Τους είπα ότι έχω στοιχεία και στον υπολογιστή μου και στο σπίτι μου, τα οποία αν βγω μπορώ να τους τα φέρω. Απ’ ότι φαίνεται όμως δεν το έλαβαν υπόψη τους. Προφανώς είχαν βγάλει τα συμπεράσματα τους».

 Θυμίζουμε την "έγκυρη" κατάθεση του εν λόγω ψευδομάρτυρα:

 Στις 11 Οκτωβρίου κατέθεσε ενώπιον των Ανακριτών ο τελευταίος, μέχρι σήμερα, ψευδομάρτυρας στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής. Παρά το γεγονός ότι κατέθεσε επώνυμα, τα ΜΜΕ τον αναφέρουν ως «προστατευόμενο μάρτυρα». Τούτο δε προκειμένου να αποκρυβεί από την κοινή γνώμη η πραγματική του ταυτότητα και κατ’ επέκταση το γεγονός ότι είναι προφυλακισμένος στις Φυλακές Λάρισας για οικονομικά εγκλήματα.

 Ένα άτομο λοιπόν κατηγορούμενο για κακουργήματα και με προφανή πρόθεση να εκμεταλλευθεί τη συγκυρία κατασυκοφάντησης της Χρυσής Αυγής, προκειμένου να ελαφρύνει τη θέση του ενώπιον της Δικαιοσύνης. Το άτομο αυτό λοιπόν, ο Γ. Παπαγεωργίου, προβάλλεται από τα ΜΜΕ της διαπλοκής, όπως και όλοι οι προηγούμενοι μάρτυρες, ως «αξιόπιστος», ως «μάρτυρας κλειδί» στην υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης.

Αναφορικά με το ποιόν του συγκεκριμένου ατόμου αρκεί να αναφερθεί ότι τον Απρίλιο του 2013 του απαγορεύθηκε η είσοδος στα γραφεία μας για ανάρμοστη συμπεριφορά. Ο μάρτυρας αυτός λοιπόν, στην απεγνωσμένη προσπάθεια να βοηθήσει τον εαυτό του στις εμπλοκές που έχει με τη Δικαιοσύνη, ισχυρίζεται για το Κίνημά μας εν γνώσει του ψευδή γεγονότα. Σαν γνήσιος συκοφάντης δεν λέει τίποτε συγκεκριμένο, παρά μόνο αφήνει υπονοούμενα περί παράνομης χρηματοδότησης από εφοπλιστές, διακίνησης όπλων και σχέσεων με μπράβους της νύχτας. Μάλιστα, πονηρά σκεπτόμενος (προκειμένου να αποφύγει την υποβολή μηνύσεων σε βάρος του), δεν ισχυρίζεται ότι έχει προσωπική γνώση για τα όσα καταθέτει, αλλά χρησιμοποιεί φράσεις όπως «δεν έχω διασταυρώσει την πληροφορία», «θεωρώ ότι υπάρχει θέμα», «εικάζω ότι» κλπ.

Χαρακτηριστικά είναι τα παρακάτω αποσπάσματα από την κατάθεσή του, στα οποία μεταξύ άλλων λέει ότι υπήρχε φορτηγάκι που μετέφερε όπλα, αλλά αυτός δεν τα είδε ποτέ, παρά μόνο μια φορά είδε να μεταφέρονται έπιπλα για τα γραφεία μας! Μιλάμε για πραγματικά γελοίες μαρτυρικές καταθέσεις που σε κάθε άλλη περίπτωση θα παρείχαν υλικό άφθονου γέλιου αν δεν υπήρχε η ευθεία παρέμβαση της προδοτικής Συγκυβέρνησης στο έργο της Δικαιοσύνης. Ακολουθούν τα αποσπάσματα:

«Ερώτηση: Έχετε ακούσει οτιδήποτε για χρηματοδότηση της ΧΑ από ιδιώτες;

Απάντηση: Έχουν υποπέσει στην αντίληψή μου ονόματα δύο μεγάλων ελλήνων εφοπλιστών. Επί του παρόντος δεν επιθυμώ να τα αναφέρω γιατί δεν έχω διασταυρώσει την πληροφορία αυτή.

Ερώτηση: Έχετε ακούσει οτιδήποτε για διακίνηση οπλισμού χάριν των σκοπών της ΧΑ;

Απάντηση: «Πράγματι θεωρώ ότι υπάρχει θέμα διακίνησης όπλων από ορισμένους βουλευτές ή μέλη της ΧΑ. Τα όπλα αυτά θα χρησιμοποιούνταν εν καιρώ όπως αντιλαμβάνομαι.Κυρίως ήταν πιστόλια, ακουγόταν όμως και για τουφέκια τύπου Μ16.

 Συνήθης τρόπος κάλυψης της μεταφοράς ή αποθήκευσης του οπλισμού αυτού ήταν φορτηγάκια ή ΙΧ με πλαστά στοιχεία κυκλοφορίας που μετέφεραν δήθεν ρουχισμό… Ένα τέτοιο όχημα εμφανίσθηκε και στη δική μας οργάνωση και γνωρίζω ότι το διαχειριζόταν ο Ηλίας Παναγιώταρος. Όταν το είδα εγώ ήταν κενό, γνωρίζω όμως ότι χρησιμοποιείτο σε πάρα πολλές διαδρομές για τις οποίες όμως δε γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο. Με αυτό το φορτηγό είχε γίνει μια μεταφορά επίπλων για τον εξοπλισμό των γραφείων μας. Εικάζω ότι υπάρχει ελαφρύς οπλισμός, αποθηκευμένος σε διάφορα σημεία, και αυτή η διαδικασία γίνεται με κεντρική εντολή και οπωσδήποτε σε γνώση της κεντρικής ηγετικής ομάδας».

Ερώτηση: Τι άλλο έχετε να προσθέσετε;

Απάντηση: «Θεωρώ ότι είναι άξιο διερεύνησης ζήτημα οι εκρήξεις που σημειώθηκαν στα γραφεία του Συνδέσμου Ελευσίνας και Πειραιώς το 2012 και το 2013, μιας και οι δύο εκρήξεις έγιναν σε γραφεία που τυχαία υπεύθυνος ήταν ο Γιάννης Λαγός. Θεωρώ ότι ο τύπος εκρηκτικών που χρησιμοποιήθηκε παραπέμπει σε πρακτικές μπράβων της νύχτας και όχι αναρχοαριστεριστών».

Κι όμως. Αυτές οι αόριστες αναφορές που δεν λένε τίποτα συγκεκριμένο, χρησιμοποιούνται εν ριπή οφθαλμού από τα ΜΜΕ ω αδιάσειστα τεκμήρια ενοχής! Σε ό, τι αφορά τις δύο βομβιστικές επιθέσεις αρκεί να αναφέρουμε ότι έχουν υπάρξει αντίστοιχες αναλήψεις ευθύνης από γνωστές τρομοκρατικές οργανώσεις («Άτυπη Αναρχική Ομοσπονδία-FAI» και «Μηδενική Ανοχή»).