Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΗΜΕΝΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΤΗΣ ACTION AID

Με αφορμή το στημένο βιντεάκι της actionaid και την ημέρα κατά του ρατσισμού ήθελα να μοιραστώ μαζί σας κάποια σχόλια μου.
Κυκλοφορώ πολύ στο κέντρο και παίρνω σχεδόν καθημερινά μέσα μαζικής μεταφοράς. Ουδέποτε έχω δει να γίνετε κάτι αντίστοιχο με το σκηνικό που διαδραματίστηκε, έστω και στημένα, στο κακόγουστο αυτό βιντεάκι. 
Όχι μόνο οι λαθρομετανάστες απολαμβάνουν χωρίς να πληρώνουν εισιτήριο στα μέσα, αλλά πολλές φορές τους έχω δει να συμπεριφέρονται και άθλια, όπως πχ να μην παραχωρούν την θέση τους σε ηλικιωμένους, να κοιτάνε κοριτσάκια που γυρίζουν από το σχολείο σαν ξερολούκουμα, να σπρώχνουν, και γενικά να είναι αγενέστατοι. 
Τις προάλλες ήμουν στο ΙΚΑ στην λεωφόρο Αλεξάνδρας,...και είδα με τα μάτια μου, μετανάστες να πουλάνε μαζικά νούμερα προτεραιότητας στους ανθρώπους που περίμεναν να εξυπηρετηθούν. Ρώτησα έναν συμπολίτη δίπλα μου αν το έχει ξαναδεί να γίνεται, και μου είπε πως είναι σύνηθες φαινόμενο. Πηγαίνουν από νωρίς το πρωί και παίρνουν αριθμούς, και τους πουλάνε για 2 ευρώ. Λίγο πιο κάτω έξω από την ΑΣΟΕ πλέον έχει εδραιωθεί το παρεμπόριο, την στιγμή που όλο και περισσότερα μαγαζιά Ελλήνων αναγκάζονται να κλείσουν. Πιο παλιά έστω τα είχαν σε μαντήλια τα προϊόντα τους και άμα ερχόταν η αστυνομία τα μάζευαν και τρέχανε. 
Τώρα πάνε νωρίς το πρωί στήνουν τα καφάσια τους, και κατά τις 8 το βράδυ, σιγά σιγά και άνετοι μαζεύουν τα πραγματάκια τους σαν κύριοι, λες και έχουν μαγαζί, και πάνε σπιτάκι τους. Πως το επιτρέπει αυτό ο δήμαρχος; αλλά τι να λέμε, ο συγκεκριμένος πρωτοεκλέχθηκε με τις ψήφους τους. 
Ένα άλλο φαινόμενο που έχω παρατηρήσει είναι ότι έχουν εξαφανιστεί από τα φανάρια όλοι αυτοί που μας ενοχλούσαν να καθαρίσουν τα τζάμια των αυτοκινήτων, φαίνεται πλέον όσοι έρχονται, βρίσκουν αμέσως δουλειά και δεν χρειάζεται να περάσουν από αυτό το στάδιο, τι ίδια στιγμή που η επίσημη ανεργία φτάνει το 26%, η ανεπίσημη σίγουρα είναι πολύ μεγαλύτερο το ποσοστό. Πηγαίνοντας στην εφορία της Κυψέλης μου έκανε πολύ εντύπωση που δεν έχω δει ούτε έναν αλλοδαπό να στέκεται στην ουρά μαζί με τους εξαθλιωμένους Έλληνες που περιμένουν να πληρώσουν τους φόρους που τους έχουν γονατίσει. 
Επειδή έχω ζήσει και στην Αγγλία και στην Αμερική, έχω ζήσει από πρώτο χέρι τον ρατσισμό και δεν είναι σαν αυτόν που πάει να μας περάσει η actionaid όσο στημένο και να είναι το βιντεακι τους. Με τόσο αντιρατσισμό που έχουμε “φάει” δεν τολμάει κανείς να συμπεριφερθεί με τον τρόπο που συμπεριφέρεται ο Έλληνας ηθοποιός προς τον Μπαγλαντεσιανό ηθοποιό και επειδή είμαι τυχερός να έχω ζήσει στις δεκαετίες του 80 και έπειτα του 90 που πρωτάρχισαν να έρχονται αλλοδαποί, κυρίως Αλβανοί, ποτέ δεν είδα κάτι αντίστοιχο να διαδραματίζεται δημόσια. 
Επίσης παρατήρησα πόσο γρήγορα διαδόθηκε αυτό το βιντεακι στο facebook, ενώ ένα άλλο που δείχνει έναν μουσουλμάνο να σπάει στο ξύλο την γυναίκα του έτσι για να βγάλει το άχτι του, δεν διαδόθηκε ανάλογα, φαίνεται με τόσο αντιρατσισμό που έχουν περάσει στην νεολαία δεν είναι τόσο ωραίο να διαδίδεις τέτοια βιντεάκια μίσους. Τελειώνοντας θα ήθελα να μοιραστώ την χαρά μου για την απελευθέρωση του Αρχηγού και του κ. Λαγού και ελπίζω σύντομα να είναι κοντά μας! Ζήτω η Νίκη!