Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Τρόμαξε από τις αποκαλύψεις ο Άδωνις και προσπαθεί να αποπροσανατολίσει


Τελείωσαν οι «διαψεύσεις» για τον Άδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος είχε αντιδράσει εντόνως για την αποπομπή του από το υπουργικό συμβούλιο. Θυμίζουμε τι είχε δημοσιεύσει ο Τύπος και είχε «διαψεύσει» κατηγορηματικώς ο Άδωνις Γεωργιάδης:


Η συνάντηση που τόσο ήθελε ο πρωθυπουργός έγινε υπό άκρα μυστικότητα το μεσημέρι της Πέμπτης. Δεν έγινε στο γραφείο του πρωθυπουργού αλλά σε ένα σαλόνι δίπλα από το γραφείο του Χρύσανθου Λαζαρίδη. Εκεί περίμενε ο Άδωνις Γεωργιάδης και όταν είδε τον πρωθυπουργό να μπαίνει... φουριόζος με ένα νευρικό χαμόγελο «ζωγραφισμένο» στο πρόσωπό του, τον καλημέρισε.

Άδωνις Γεωργιάδης: Καλημέρα κ. Πρόεδρε

Αντώνης Σαμαράς: Όχι κ. Πρόεδρε. Αντώνη με λένε

Άδωνις Γεωργιάδης: Με ρεζίλεψες!Μου έλεγες να δώσω τη μάχη και δεν με ενημέρωσες να προετοιμάσω τουλάχιστον την καρατόμησή μου. Πρωθυπουργός είσαι. Ό,τι θέλεις κάνεις. Αλλά μπορούσες να μου κάνεις ένα τηλεφώνημα νωρίτερα.

Αντώνης Σαμαράς: Εσύ με ρεζίλεψες. Διέρρευσες τον Τύπο ότι σου πρότεινα να γίνεις κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και αρνήθηκες

 Άδωνις Γεωργιάδης: Έτσι όπως έγινε ή εγώ θα γινόμουν ρεζίλι ή η κυβέρνηση. Έπρεπε πια να φροντίσω μόνος μου τον εαυτό μου

Η συνάντηση των δυο ανδρών δεν κράτησε περισσότερο από μια ώρα και κάτι. Μετά τις αλληλοκατηγορίες, βρέθηκε σημείο επαφής και ο Άδωνις Γεωργιάδης αποδέχτηκε την πρόταση για να είναι ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας. Ο Σαμαράς ζήτησε επιτακτικά από τον πρώην υπουργό θα δεχτεί τη θέση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου, παραδεχόμενος πως δεν έχει και πολλές επιλογές.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης δέχτηκε αλλά έθεσε τρεις όρους:

1. Να αναλάβει καθήκοντα από τον Σεπτέμβριο, που έγινε δεκτό

 2. Τις αρμοδιότητες για τα φάρμακα να τις κρατήσει ο Μάκης Βορίδης και να μην διαβιβαστούν στον Λεωνίδα Γρηγοράκο για να μην αποδοκιμαστούν οι επιλογές του από τη νέα ηγεσία του υπουργείο. Ο πρωθυπουργός του το υποσχέθηκε.

3. Του ζήτησε να κάνει δήλωσή στήριξής του.

 «Μα θα γίνουν Τούρκοι όλοι οι άλλοι που έδιωξα», του είπε ο πρωθυπουργός. «Τότε μείνε με τους Τούρκους και εγώ θα πάω για μπάνια» απάντησε ο Άδωνις Γεωργιάδης. Και έτσι έγινε δεκτός και ο τρίτος όρος του. Έτσι για πρώτη φορά, πρωθυπουργός βγήκε δημόσια και... αποθέωσε υπουργό που είχε διώξει από την κυβέρνηση.

Σήμερα με συνέντευξη του στην εφημερίδα «Καθημερινή», ο Άδωνις Γεωργιάδης, ζητά δημοσίως συγνώμη από τον πρωθυπουργό, λέγοντας: «Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον Πρωθυπουργό. Η πρώτη μου αντίδραση στην απομάκρυνσή μου από το υπουργείο Υγείας ήταν εκ μέρους μου ένας άθλιος χειρισμός. Επέδειξα απαράδεκτη συμπεριφορά, που αδικεί πάρα πολύ τον εαυτό μου. Έχω μετανιώσει όσο δεν φαντάζεστε και θέλω να του ζητήσω και δημοσίως συγγνώμη».

Τι έγινε άραγε και ο Άδωνις Γεωργιάδης άλλαξε γραμμή πλεύσης και ξαφνικά «ξέχασε» ότι έχει «διαψεύσει» τα εν λόγω δημοσιεύματα;

Αυτό που προέκυψε στον πρώην υπουργό και νυν κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο (οποία ξεφτίλα να είναι κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος, με κλειστή τη Βουλή…) είναι οι αποκαλύψεις της εθνικής εφημερίδας «Εμπρός», τις οποίες δεν κατάφερε να κρύψει το μιντιακό κατεστημένο. Βλέπετε δεν είναι και λίγο να είναι στην φυλακή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του τρίτου κόμματος, επειδή έχει ένα βιβλίο με αφιέρωση του Παττακού και να μην είναι στην φυλακή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του δεύτερου κόμματος, ο οποίος επίσης έχει βιβλίο με αφιέρωση του Παττακού.

Την επαύριο της αποκαλύψεως της «Εμπρός» ο Άδωνις, με τις ευλογίες Σαμαρά, επεχείρησε να αποπροσανατολίσει, προκαλώντας θόρυβο γύρω από το όνομα του. Έτσι νομίζει ότι θα αλλάξει το θέμα που συζητιέται γύρω από το όνομά του, ώστε να ξεχαστούν αυτές οι πρωτοφανείς αποκαλύψεις.