Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Ο δελφίνος Δένδιας καρφώνει τον σκευωρό Σαμαρά: Ήταν η χειρότερη ήττα στην ιστορία μας

Ζητάει έκτακτο συνέδριο για να διώξουν όλοι μαζί τον Σαμαρά

Σε εσωκομματική κόντρα μεταξύ των σκευωρών εξελίσσεται η συζήτηση για την επόμενη μέρα στην Νέα Δημοκρατία.
Ο δελφίνος Δένδιας έχει καταλάβει ότι ο Σαμαράς δεν πρόκειται να αφήσει αρχηγεία της ΝΔ και έχει πάρει σβάρνα τα ΜΜΕ πετώντας καρφιά στον καρεκλοκένταυρο Σαμαρά.

Ο Δένδιας από την εμπλοκή του στις συλλήψεις των βουλευτών της Χρυσής Αυγής γνωρίζει πολύ καλά ότι ο Σαμαράς τους οδηγεί στην καταστροφή και προσπαθεί να σώσει το τομάρι του παίρνοντας αποστάσεις από τον άλλοτε ηγέτη του όπως έκανε και το 2013 όταν ομολόγησε μπροστά στο πανελλήνιο ότι δεν υπάρχει το περίφημο οπλοστάσιο της Χρυσής Αυγής.

«Η ΝΔ υπέστη μια βαριά ήττα. Εγώ αυτά τα περί “κρατήσαμε” κ.λπ. δεν είμαι έτοιμος να το απαξιώσω αλλά δεν μου φτάνει. Το να κρατάω, όταν είμαι ένα κόμμα εξουσίας δεν μου φτάνει» είπε μεταξύ άλλων ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Δένδιας, μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega και τόνισε πως το κόμμα πρέπει να αποφασίσει τη διενέργεια Συνεδρίου.

«Πάμε να κάνουμε Συνέδριο. Έχουμε υποστεί τη χειρότερη ήττα της ιστορίας μας. Είναι δυνατόν να μην κάνουμε συνέδριο; Και αν δεν κάνουμε τώρα Συνέδριο πότε θα κάνουμε;» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δένδιας.