Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Γιατί θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή

1) Γιατί αγαπώ την οικογένειά μου, τους ομοεθνείς μου και την πατρίδα μου.

2) Γιατί θέλω μια Πατρίδα ελεύθερη και ανεξάρτητη η οποία να ανήκει στους ΈΛΛΗΝΕΣ.


3) Γιατί θέλω να με διοικούν αληθινοί ΈΛΛΗΝΕΣ πατριώτες και όχι δοσίλογοι και προδότες
εγκάθετοι και φερέφωνα ξένων κέντρων.

4) Γιατί θέλω οι κλέφτες και οι προδότες να πάνε φυλακή για να μην μπορούν να με βλάψουν.

5) Γιατί θέλω να μου επιστρέψουν τα κλεμμένα όπου κι αν βρίσκονται είτε το θέλουν είτε όχι.

6) Γιατί δεν θέλω να αφήσω μια κλίκα να συνεχίσει να καταστρέφει τη ζωή μου αισχροκερδώντας εις βάρος μου χωρίς να τιμωρείται.

7) Γιατί θέλω να υπάρχει δικαιοσύνη αντικειμενική και ανεξάρτητη χωρίς παρεμβάσεις πάσης φύσεως συμμοριών.

8) Γιατί δεν θέλω να τους ακούω να με φοβίζουν ότι εάν δεν τους ψηφίσω θα πεθάνω από την πείνα εγώ και η οικογένειά μου.

9) Γιατί δεν θέλω να μου κάνουν πλύση εγκεφάλου οι καναλάρχες και οι δημοσιογράφοι τους με κακοηθέστατα ψέματα.

10) Γιατί δεν θέλω να μου κλέβουν το μεροκάματό μου ή την σύνταξή μου για τη οποία αγωνίζομαι και αγωνίστηκα μια ζωή και να μου λένε ότι είναι μεν άδικο αλλά πρέπει να μου τα αρπάξουν για να σωθούν αυτοί που τα έκλεψαν.

11) Γιατί δεν θέλω να μου πάρουν το σπίτι μου και να το ξεπουλήσουν σε ξένους απατεώνες και να μου λένε ότι πρέπει να πληρώνω ενοίκιο για να μένω σ’ αυτό.

12) Γιατί δεν θέλω οι ξένοι να καταστρέφουν το μέλλον των νέων παιδιών στην πατρίδα μου για να τους αναγκάσουν να μεταναστεύσουν στις χώρες τους δίνοντάς τους δελεαστικούς μισθούς και από την άλλη να κουβαλούν χιλιάδες λαθρομετανάστες πεινασμένους και εξαθλιωμένους για να θησαυρίζουν ορισμένοι λαθρέμποροι κάνοντας εμπόριο λευκής σαρκός.

13) Γιατί δεν θέλω στην πατρίδα μου να ακούω για αριστερούς και δεξιούς που τόσο κακό μας έχουν κάνει αλλά μόνο για Έλληνες οι οποίοι ενωμένοι και αγαπημένοι θα αγωνίζονται να κάνουν καλύτερη τη ζωή τους και κατ’ επέκταση την πατρίδα τους.

14) Γιατί δεν μπορώ να ανέχομαι να είναι φυλακισμένοι εντελώς άδικα Έλληνες πατριώτες, επειδή δεν πρόδωσαν τα ιδανικά τη πίστης και της πατρίδας τους.

15) Γιατί θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις ώστε να δικαιωθούν τα ιδανικά και οι ιδέες αυτών των αγωνιστών.

16) Γιατί έχω εμπιστοσύνη στις αρετές της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής και γνωρίζω ότι δεν θα με προδώσουν ποτέ όπως και εγώ αυτούς.

Γι’ αυτό θα ψηφίσω ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και τώρα και στο μέλλον με πίστη και αυταπάρνηση στα ιερά και τα όσια του Έθνους και των προγόνων μου και θα συμβάλλω και εγώ σε αυτόν τον Αγώνα και δεν θα με τρομάξει κανένας.

ΖΗΤΩ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!

Α.Π.Μ.